reklama

SK-NIC - nedôveryhodná inštitúcia

O tom, že slovenský správca domény "SK" nie je to najlepšie, čo mohla naša internetová komunita "vyfasovať", sa popísalo hodne. Ja to však mám "oficiálne" potvrdené.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Chcel som si na jeho stránkach niečo overiť, zadal som adresu - a namiesto stránok www.sk-nic.sk mi vyskočilo toto okno:

Verejné tajomstvo sa prevalilo, uz aj Firefox vie, že sme si spravili capka záhradníkom (ostatne, môže sa na Slovensku stať správcom verejných statkov dôveryhodná firma?)... Alebo je to iba tým, že sa táto spoločnosť neunúvala získať platný a dôveryhodný certifikát pre zabezpečené pripojenie?

Pozeral som na tú policajnú výstrahu pred podvodníkmi a dumal: minule som sa tam dostal bez problémov, mám teda rýchlo zutekať! Technickým podrobnostiam ani možným rizikám príliš nerozumiem, ale prebúdza sa vo mne dušička hazardéra a napriek tomu, že nemám ani šajnu o dôvodoch, prečo SK-NIC používa nedôveryhodnú identifikáciu, pridávam výnimku. Zistím si, čo potrebujem a premýšľam pritom, ako sa na ich stránky má dostať človek, ktorý berie varovania na webe vážnejšie než ja. A prečo si na správu slovenských domén platíme takúto neprofesionálnu firmu...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dobre, nie je to až aký trapas ako heslo nbusr123 na serveri NBÚ SR, ale trapas to teda je. Nie že by sme nevedeli, že kráľ je nahý. Ale že má až takého malého pipíka, to je skutočne trápne! Či smiešne?

Henrich Pifko

Henrich Pifko

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Architekt, cyklista, bratislavčan, občas naštvaný občan... Zoznam autorových rubrík:  LampáreňTechnológieNeveľmi vážneNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu